Paris - The Chainsmokers 和訳してみた

youtu.be

*****************************************************************************************

We were staying in Paris

僕たちはパリにいた

To get away from your parents

君の両親から逃げる為

And I thought: "Wow, if I could take this in a shot right now

思ったんだ、「もしこの1ショットを飲めるなら

I don't think that we could work this out"

うまく行くはずがないな」

 

Out on the terrace

テラスで思ったんだ

I don't know if it's fair

公平じゃないかもしれないけど

But I thought: "How could I let you fall by yourself while I'm wasted with someone else?"

 僕が他の人と過ごしている間に君が落ちていくことを見るのは耐えられないって

 

If we go down, then we go down together

君が落ちるなら僕も一緒に行くよ

They'll say you could do anything

人は君に「君は何でもできる」って言うだろう

They'll say that I was clever

人は僕に「昔は賢かった」って言うだろう

If we go down, then we go down together

君が落ちるなら僕も一緒に行くよ

We'll get away with everything

全て振り切って逃げよう

Let's show them we are better

僕たちは今の方がいいって証明しよう

Let's show them we are better

僕たちは今の方がいいって証明しよう

Let's show them we are better

僕たちは今の方がいいって証明しよう

 

僕たちはパリにいた

To get away from your parents

君の両親から逃げる為

You look so proud

君は誇らしげだった

Standing there with a frown and cigarette

顔をしかめながら煙草を吸っていた

Posting pictures of yourself on the internet

インターネットに自分の顔を投稿しながら 

 

Out on the terrace

テラスで

We breathe in the air of this small town

小さな町の空気を吸っていた

On our own, cutting class for the thrill of it 

自由で、スリルを求めて授業をサボっていた

Getting drunk on the past we were living in

昔いた過去を頼りに酒を飲んだ

 

If we go down, then we go down together

君が落ちるなら僕も一緒に行くよ

They'll say you could do anything

人は君に「君は何でもできる」って言うだろう

They'll say that I was clever

人は僕に「昔は賢かった」って言うだろう

If we go down, then we go down together

君が落ちるなら僕も一緒に行くよ

We'll get away with everything

全て振り切って逃げよう

Let's show them we are better

僕たちは今の方がいいって証明しよう

 

Let's show them we are better

Let's show them we are better

Let's show them we are better

 

We were staying in Paris

Let's show them we are

Let's show them we are

Let's show them we are better

 

If we go down, then we go down together

君が落ちるなら僕も一緒に行くよ

They'll say you could do anything

人は君に「君は何でもできる」って言うだろう

They'll say that I was clever

人は僕に「昔は賢かった」って言うだろう

If we go down, then we go down together

君が落ちるなら僕も一緒に行くよ

We'll get away with everything

全て振り切って逃げよう

Let's show them we are better

僕たちは今の方がいいって証明しよう