All You Need To Know - Gryffin & Slander ft. Calle Lehmann

www.youtube.com

Simple as can be 

単純な事だよ

I got your hands in mine

君の手を握らせて

And you don't need to listen carefully

真剣に聞く必要はないよ

I'll tell you a thousand times

何千回でも言うからね

 

Anything you feel, put it all on me

君が感じる事は全て僕にも背負わせてよ

All of your thoughts, I want everything

君の想いも全て

And when you get sad, like you do sometimes

時に悲しくなってしまう時も

Put it all on me

僕にも背負わせて

Put it all on me

僕にも背負わせて

 

I'll lift you when you're feeling low

君が落ち込む時は僕が引き上げるよ

I'll hold you when the night gets cold

寒い夜には君を抱きしめるよ

You'll never have to be alone

一人じゃないからね

And that's all you need to know

それだけ分かっていて欲しいんだ

No love lost, we've got you and I

愛はずっとあるし、僕らはここにいる

No clouds, we shoot them out the sky

雲は僕らが空から撃ち抜くんだ

一人じゃないからね

And that's all you need to know

それだけ分かっていて欲しいんだ

And that's all you need to know

それだけ分かっていて欲しいんだ

And that's all you need to know

それだけ分かっていて欲しいんだ

 

Simple as can be 

単純な事だよ

I'm gonna be around

僕がそばにいるからね

And you know we got everything we need

僕らが必要なものは全てあるんだ

Look at this thing we found

僕らが見つけたものを見てよ

 

Anything you feel, put it all on me

君が感じる事は全て僕にも背負わせてよ

Your fears and your thoughts, give me all of it

君の不安も想いも、僕にも背負わせてよ

And when you get sad, like you do sometimes

時に悲しくなってしまう時も

Put it all on me

僕にも背負わせて

Put it all on me

僕にも背負わせて

 

I'll lift you when you're feeling low

君が落ち込む時は僕が引き上げるよ

I'll hold you when the night gets cold

寒い夜には君を抱きしめるよ

You'll never have to be alone

一人じゃないからね

And that's all you need to know

それだけ分かっていて欲しいんだ

No love lost, we've got you and I

愛はずっとあるし、僕らはここにいる

No clouds, we shoot them out the sky

雲は僕らが空から撃ち抜くんだ

一人じゃないからね

And that's all you need to know

それだけ分かっていて欲しいんだ

And that's all you need to know

それだけ分かっていて欲しいんだ

And that's all you need to know

それだけ分かっていて欲しいんだ

*****************************************************************************************

-put A on B: AをBにつける、載せる、置く、など

-shoot out : 銃などで撃ち抜く