High Above Chicago - Fialta  和訳してみた

www.youtube.com

 

I lost my way on a trip meant for two

二人の旅の途中、僕は道に迷った

We left out hearts in a suitcase unused

僕たちの心はまだ使っていないスーツケースに残してきた

High above Chicago

シカゴの北のほうで

I'll be home tomorrow

明日僕は帰ってしまう

 

Flight patters fight against the weight of our world

飛行パターンは世界の重みに反するだろう

I keep rehearsing these lines

このセリフを練習しているけど

When we meet face to face

君にあったら

Will it all fall away?

きっと落ちていってしまうかな

 

First steps and first words while I was away

僕がいない間の最初の一歩と最初の言葉

Always believed that they'd get you to stay

それらは君を思いとどまらせるはずだって思ってた

I was in Chicago, you were gone tomorrow

僕はシカゴにいた、君はもう明日いなくなる

 

Flight patters fight against the weight of our world

飛行パターンは世界の重みに反するだろう

I keep rehearsing these lines

このセリフを練習しているけど

When we meet face to face

君にあったら

Will it all fall away?

落ちていってしまうかな

 

Flight patters fight against the weight of our world

飛行パターンは世界の重みに反するだろう

I keep rehearsing these lines

このセリフを練習しているけど

When we meet face to face

君にあったら

Will it all fall away?

落ちていってしまうかな

*****************************************************************************************

-fall away: 落ちる、剥がれ落ちる